

Secciones
Servicios
Destacamos
Soi autonomista; nada nuevo, ya-yos lo tengo confesao otres vueltes: aparte demócrata, lliberal, europeista y bon rapaz, considérome autonomista. Ya saben: de lo de ... les autonomíes y eso, pero tamién de los tenderos, mercaderes, comerciantes y autónomos otros que, de tola vida, acaben sacando les castañes del fuéu, dan xuegu a les ciudades y contribuin los que más al estáu del bientar. ¿Y, pa en contra, qué reciben? Pues, en dos palabres: desapreciu.
Naide cuenta colos autónomos. Empezando poles autoridaes, tol mundu dispara al pianista gobiernu tres gobiernu, a posta o ensin querer, decreten en contra d'ellos. Por dicir de va poco: la xornada llaboral, los alquileres, la banca, la paternidá, los tramos, el teletrabayu, l'absentismu y ya ven per ónde voi… ¿Cuenten vustedes que dalgo d'esto ta fecho mirando polos autónomos? ¿Piensen que tanta burocracia importa-yos a les multinacionales? ¿O saben más bien qu'a los que torna ye a los profesionales, carpinteros, asesores, camioneros y demás, que bastante tienen ya?
Nun hai manera, mesmo con unos que con otros toles facilidaes van pa los grandes. Y agora qu'el mundu ta camudando tanto, caemos na cuenta que toca mirar más por nosotros, pola nuestra defensa, les nuestres finances, la nuestra enerxía y la nuestra tecnoloxía; y que o somos más autónomos o vamos pasalo mal. O, como acaba amenazar Elon Musk a los ucranianos cola so diplomacia repunante: «Portaivos bien o desconéctovos».
Si nun queremos que nos desconencten toca ser autosuficientes, amenorgar les subvenciones y enfrentase a los abusones; y pa eso precisamos ser más autónomos. De poco val aneciar con que les empreses tienen que crecer, internacionalizase y modernizase si escaecemos que tolo grande nació pequeño, tolo xeneral empezó local y tolo recién arrancó antiguo. O curiamos a los autónomos o vamos fundir pola base. Y nun ye cosa d'ideoloxía, simplaya, de drecha o de manzorga. Miren: nun va tanto, los de siempre, los del réxime, la xente d'orde, yeren los de dereches; y los otros, los revoltosos, los revolvinos, o los revolucionarios, yeren los d'izquierdes. Agora parez tolo contrario: los qu'anecien con regulalo too y nun quieren esbarrumbar nada son los progres; y los que parez que quieren acabar cola OTAN, la Unión Europea, y hasta'l bable son los de dereches.
Por eso, en tiempos de tribulación como estos, toca volver a lo de siempre: al trabayu pequeñu, los llabores de la casa y los nuestros héroes autónomos; namás asina vamos ser grandes.
¿Tienes una suscripción? Inicia sesión
Publicidad
Publicidad
Te puede interesar
Publicidad
Publicidad
Esta funcionalidad es exclusiva para suscriptores.
Reporta un error en esta noticia
Comentar es una ventaja exclusiva para suscriptores
¿Ya eres suscriptor?
Inicia sesiónNecesitas ser suscriptor para poder votar.